Ingen sommarchans idag ..

2009-07-23 - 18:41:16


Pga vädret och att alla inte skulle komma till sommarchansen idag så blev det ingenting för mig heller , de enda jag vet som ska dit idag det är Veronica & Amanda .. så jag stannade hemma ... 19.56 ska jag ta bussen till värnhem och sedan 6an till Gustav Adolf Torg för att träffa Robin, André, Lucas, Viktoria och Johanna för att sedan ta bussen hem till SImon :) det kommer bli trevligt ska jag lova :)!
Lite synd att J inte ska vara hemma ikväll, då hade jag kunnat komma in om honom  snabbt imed han också bor ute i Bunkeflo och hämta mitt armband som jag glömde där sist jag var där :( men men en annan dag :)
Sen ikväll fårvi se om jag somnar hemma hos Viktoria eller om jag tar bussen hem till pappa, beror på hur länge vi stannar för min sista buss hem går 1 haha jobbigt :(

Puss ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0