jag saknar dig inte, jag vill inte sakna dig ... !

2009-07-25 - 01:53:38


Ligger i sängen och mår typ bajs , bara för jag har just dig av alla i hjärnan .... !?! vera satte på låten "Nobody want to see us together" som var vår låt sa vi , för det var precis så vi hade det ... ingen ville se dig & mig tillsammans men endå var det vi i tre år ... Jag vill inte tänka på dig .. !!!! när jag är med mina vänner så känner jag ett hat mot dig , men så fort någon eller något påminner mig om dig eller oss eller när jag ser dig så saknar jag dig , och det är inte alltid lite jag saknar dig , och jag tycker inte om att sakna dig , jag vill inte sakna dig ... jag vill inte tänka på dig , jag vill ingenting som handlar om dig ... Jag älskade dig och jag var lycklig med dig , men inte i vissa tillfällen , men du var där för mig endå , även när vi bråkade som mest och jag bara gick som alltid , du gick efter mig lugnt och sansat de flesta gångerna och fick mig att gråta av lycka att jag hade dig och allt blev bra mellan oss igen , det var alltid så , eller ja för det mesta iallafall ... nej vanessa vafan , jag ska inte sakna dig , jag ska inte !!! jag vill verkligen inte sakna dig , jag vill inte sakna oss , jag vill inte , men endå gör jag det !!!! vafan !! idag är det 2 år och 2 månader sedan jag valde att lämna dig , och jag tror att det var ett av mina bästa beslut jag tagit i mitt liv fast jag ångrade det som fasen igen .. men det var det bästa , det vet jag framförallt nu i efterhand ... nej nu ska jag lägga av , jag saknar dig inte , jag gör inte det , jag vill inte !  hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0