5-1 SVERIGE!!! :D

2009-06-16 - 22:35:42
Ja idag va det dags för jobb igen :)
vaknade och chillade väääääääldigt rejält , för att ta bussen 14.34 :)
tog på mig svarta jeans inför jobbet och lite smink och fix eftersom
man skulle vara på V.I.P idag så fick man ju se lite okej ut :p
(bilder från match och så kommer i slutet av inlägget :))
Gick upp till bussen och åkte till Malmö New Stadion, (Swedbank Stadion)
och kom fram ungefär 20 över 2 , så satte mig ner och så , sen fick jag
min shorta :) sen bara ta det lugnt till 3 tiden , blev strul med min
ackreditering så fixade det sen tillbaka och fick arbetsuppgifterna och
min skarf som jag skulle ha på mig hahhaa :P
Jag & Kevin hamnade utanför V.I.P Lonugerna föra átt välkommna alla
och sådant :) trevligt men lite långtråkigt eftert att tag haha :D
Sen kom HENRIK LARSSON :D oc jag blev helt stum haha :$
Han är ju inte bara kändis (a) utan även ÖVER SNYGGGGGGG :D !!!!
iaf hahha :p (a) vi tittade på fotbollen och så fårn handikapp platserna
eftersom vi skulle vara på plats i halvlek , sen gick jag & Kevin och
satte oss i sektion 33 på Klubbplatserna i andra halvlek och
SVERIGEN VANN ÖVER VITRYSSLAND sådan tur va :D
5 - 1 till SVEEEEERIGE :D !!!
efteråt så samlades V.I.P värdarna/värdinnorna nere i foajen och sa
hejdå till alla och sådant , sen fick vi åkta hem :) Trevligt dag :D
Åkte hem med Kevin & Alex , bytade till 32 i Nobeltorget och nu är jag
hemma :D ska ta något att äta, vi ick en halv baguette haha så är
ganska hungrig faktiskt :p haha (a) Nu kommer bilderna! ;

Kevin uppe i loungerna


Bilder från matchen;




Haha "fin" man var då :p;




Och imorgon blir det jobb igen 09.00 :)
Postat av: ekholst

han ser helt okej ut :p kan tänka mig vad du gör på jobbet :) älskar dig<3

2009-06-22 - 12:45:09
Postat av: Lillen

skit söt

2009-06-30 - 01:01:57
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0