Första dagen på jobbet :)

2009-06-15 - 18:23:31

Ja igår hände inte så mycket, käkade sen blev jag & syster hemköra till mamma, så träffade inte Anes heller ...
när jag kom hem låg jag bara i sängen typ hela kvällen, och syster störade sönder sig hahahhah :p kasteade ut henne kvart i 11 typ sen skulle jag sova, gick väldigt trögt men funkade efter ett tag haha :p
idag vaknade jag av klockan 07.00 , gick upp segt och klädde på mig, packade alla grejerna sen åt jag faktiskt frukost med :o ! tog det lugnt och gick ut till bussen runt 8 ... Bytade till 3an i Nobeltorget och kom fram till Swedbank staion typ fem i 9... Samlades sen va det bara ut och börja jobba :) kom i en grupp med 3 killar, jätte trevliga :) så vi fixade med U21 saker som skulle hänga över staket och så (dålig på att förklara JADÅ!) sen tog vi det lugnt och killar stack och käka och jag stack till något som liknade ett lager :p Där va Alex och joba och under tiden jag väntade på honom fixade jag annat där inne med bokstäver bla bla bla, Träffade en jätte trevlig tjej där Mathilda :) Alex kom senare tillbaka och jag, han & mathilda gick och åt lunch :) tog det lugnt sen tillbaka och ta det väldigt chill, sen fixa med bokstäverna igen sen satte vi upp skyltar inför imorogn med :) fick sluta typ 20 i 4 :) gick till bussen och åkte hem :)
Här hemma har jag pratat lite med mamma och tagit det lugnt, har jätte ont i fötterna hahah :p
Imorgon börjar jag halv 3 och slutar typ kvart i 9-9, eftersom det är match SVERIGE - VITRYSSLAND :)

Nya tröjorna jag fick :)





Alex på jobbet, haha ser lite yr ut :)

Postat av: Anonym

jag sa ju att jag inte tyckte att du rövslickade han men jag förstår inte hur ni kan försöka så mycket o att det endå inte funkar fan, det e synd för ni e söta tillsammans o allt det så jag fattar bara inte att ni försöker o försöker hela tiden men endå funkar det inte det e irriterande =P för andra förväntar sig att ni ska bli tillsammans igen men sen efter tag gör ni slut igen juhhh

2009-06-16 - 20:35:59
Postat av: karla

inlägget e från mig förresten =P

2009-06-16 - 20:36:58
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0