God morgon

2009-06-10 - 11:42:28
Ja, igår blev jag uppe längre än jag trodde, tittade Desperate Housewifes, Hells kitchen sen Sex and thecity , sen blev det bråk med Anes ...? vet inte om jag skulle Skratta eller Gråta alltså haha :( iaf ..
somnade typ halv 1 kanske , och idag vaknade jag halv 11 :)
är ledig idag och ska kanske träffa Josse ? annars åker jag själv, eller med mamma till Jägersro och handlar klänning till imorgon och skor jag hittat på internet som mamma sa fanns på skopunkten, hoppas hoppas för dom är över fina men hinner inte få dom till imorgon om jah beställer dom tyvärr :(
annars vet jag inte riktigt vad som händer idag haha :(

och vad fan händer imorgon :o !?!


tyckte detta va lite kul så ni får länken och läsa lite om lilla MIG :D
Vanessa Annelié Håkansdotter Hansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0