Hemkommen

2009-06-12 - 15:43:46
Har nyss kommit hem ifrån jobbet, blev körd av Benny :) hämtade kläder och gjorde ackretering (blev hemsk på bilden haha!), fick bara T-shirts & keps och det betyder att jag ska jobba inomhus :d ska jobba med , härligt :D
blev inget träffa anes och prata, han orkade visst inte, men men ..
nu ska jag snart packa och runt halv 6 kanske kommer pappa & Emma och hämtar mig :)




________________________________________________________________________________________________
Fy fan vad hemsk alltså! Jag känner henne inte, men jag lider med hennes vänner, jag tar verkligen åt mig av att nåon går bort, det är hemskt, har varit med om det många gånger och jag vet hur folk känner sig. Fattar inte hur man har mage till att ta en flickas liv för en sådan sak! Therese blev inte ens 16 år gammal, hon hade hela livet framför sig.
På denna blogg,
Till Minne Av Therese, kan ni läsa om hennes 4 bästa vänner skriver om henne och sina känslor, en riktigt fin blogg! Visar att Therese hade många som brydde sig. Vila I Frid Therese Johansson Rojo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0