¿pero supongo que aquí es donde termina?

2009-06-12 - 16:45:08
det gör lika ont varje gång, varför låter jag mig själv genomlida detta om och om oh om igen? jag förstår mig inte på mig själv ibland alltså. det är inte såhär det skulle bli, det skule bli bra sa vi. tydligen var det bara ord, jag vet inte. jag menade det när jag sa att jag ville det skulle bli bra, gjorde du? varför blev det inte det då? ush vad jag hatar sådanthär alltså :(

Te quiero, ¿pero supongo que aquí es donde termina?
Postat av: ekholst

älskar dig bebe, alla har sina motgångar någongång i livet. Du verkar ha en nu, men jag är här och ska försöka få dig att gå i medvind. finns alltid här!<3

2009-06-12 - 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0