Skolavslutning!

2009-06-11 - 16:30:06
Idag va det ÄNTLIGEN dags att sluta 2;an på Heleneholm :D !

igår tittade jag, mamma & Bosse på "Taken", Sjukt jävla bra alltså! Jag rekomenderar det verkligen :)!
sen va det att gå och lägga mig efteråt då klockan blivit halv 12, men blev sms och tv så somnade runt halv 1 - kvart i 1 , sen somnade jag äntligen (a)
vaknade av min mobil imorse runt halv 7 tiden ... Slöade sönder mig, fixade håret, sminkade mig, käka frukost, borsta tänderna och klädde på mig :p sedan lunkade jag till bussen, va helt trött :p hoppade av i Sofielund och mötte Bebe och Hanna :) gick till skolan och när vi kom fram stod vi och snacka lite sen in i Aulan och kolla jävla opera skit hahaha :(
sen in i klassrummet där vi skulle få våra Betyg :) Birgitta delade även ut 3 st Premium:) JAG fick ett :D och Malin & Johanna :) bra jobbat tjejer :) och resten av klassen förståss! sen slutade vi och jag & Josse gav vår present till Birgitta :) Tack för all hjälp, verkligen!
Jag & Bebe väntade utanför Aulan på Klas så jag kunde få mitt armband äntligen haha :p sen så tog vi bussen till Rosengårdet hem till Josse och käkade glass :) sen upp till Rosengård centrum och hämtade ut pengar och vidare till House of Pain :) men blev ingen tatuering för Josse idag heller för tatueraren tycker inte att hennes tatuering har läkt tillräckligt för att fixa till den, då blir den bara ful ... Så vi gick till BK och tjockade oss, och på vägen träffade vi vår "vän" SNOPPE ! hahahhahahahhahahhaha :(
Efter tjockandet begav vi oss mot bussarna och åkte hemåt.. Jag bytade till 144 i Sofielund och åkte hem, när jag kom hem var det tomt hemma och olåst så tänkte mamma va hos grannen , så sprang in där och VIPS där var hon haha :D hjälpte till och mata Vera och gosa lite, sen gick jag hem igen :) och tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg snabbt :) ska äta lite senare, sen vet jag inte riktigt vad som händer idag. Träffa Anes kanske? vi får se ....

Slänger in lite bilder och så :)











Postat av: ekholst

du är duktig<3

2009-06-11 - 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0