soooooool (H)

2009-06-01 - 19:49:38
Idag har det bara varit en sjukt underbar dag hela dagen :D älskar sol , verkligen alltså :D och bara 10 dagar kvar tills skolhelvetet äntligen tar sluuuuuut :D bara 1 jävla år kvar :DDD

i skolan har det varit betygsnack solning :D och även teater, Pinoocihio, sjukt tråkig alltså :o sen gick jag, josse, nikki, sofia, johanna & patricia och handlade GLASSSS :D sen tillbaka till skolan för betygsnack.  fick VG i hälsopedagogik, shit alltså trodde jag verkligen inte men blev så sjukt över lycklig alltså :D sen fick jag sluta :D

så tog bussen hem, och när jag kom hem låg Sofia ute och sola i trädgården så tog på min bikiini och la mig bredvid henne , steeeek :) vi låg där ett tag , sedan kom Sara och gjorde oss sällskap :) sol + värme + saltvatten blandning = BRUN :D vi låg där i ett bra tag, 1½ - 2 timmar , över härligt :) sen in och plugg til omprov + prov i SH imorgon :(

men nu orkar jag inte mer så startade min lilla dator och började skriva lite (a) ska snart ner i trädgården och äta grillat, muuuuums :D sen blir det antingen att fixa nyinköpta saker till rummet eller plugg , vi får se :)(a)

Postat av: C A S S A N D R A

SV: åh, vad gulligt.. <3

2009-06-01 - 20:05:41
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0