Sverige :D!

2009-06-24 - 00:46:10
Ja, efter förra inlägget gick jag in till grannen
och käkade god grillad mat :D sen bussen
till nobel, sen blev jag körd till Stadion för
att jobba :) började lugnt sen kom massa
folk, träffade Erik (Från EMD :D!!) och hans bror (a)
sen tittade jag & Kevin hela matchen, bra
jobbat grabbar :D!  3-1 D bara synd Italien vann mot
Vitryssland så vi kom 2a i gruppen så vi spelar
semifinalen i GÖteborg istället för Helsingborg,
så får se om jag skiter i att följa med till Helsingborg
på fredag?? När vi sen sa hejdå till alla
träffade vi på Erik igen, skämdes så snygg
killen är:$ sen träffade vi även Rasmus Elm, eller
ja han gick förbi efter matchen haha :D (a)
vi fick sluta vid 11 tiden så jag & Kevin satt
kvar för jag väntade på Bosse som skulle
köra mig hem & Kevin väntade på Alex :p
Bosse och Sofia kom vid kvart över 12, sen
lämnade vi Sofia hos sin mamma, och hämtade
upp Sara, sen hem :) nu sitter jag här, trött
som fan men vill inte sova haha :p

Fullpackad stadio med HÄRLIG känsla :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0