tatuering <3

2009-06-02 - 23:05:29
vaknade upp för att dra till skolan, lämnade in novell, fick VG :D sen trädfade jag Safndy och fick ett par GULA solglasögon , TACK :D sen fick jag veta mitt betyg i arbetsmiljö, fick VG :) sen till stan med bebe och kolla runt lite med tatueringar och så :) sen mötte vi upp Sofia på busshållplatsen, och sedan till konserthuset för att bebe skulle hem<3 Jag & Sofia stack till MC och sofia tjockade sig lite grann :) sen gick vi rubnt lite i Hansa, jag handlade 2 tröjor i Gina + present till sofia från Gina eftersom hon blir 17 på måndag :) GRATTIS GUMMAN :)<3  sen la vi oss ner ett tag på gräset i Gustav och väntade på att klockan skulle bli dags att träffa Sandy & Virre i östervärn :) sen blev det att sitta där ett tag, sen fyllde Sandy i  sin tass, och jag skrev "dino" bokstaverat därför där är 4 tecken och inte 1 för hela namnet som man gör på kinesiska annars :) Sen tog jag & Sofia bussen hem , och när vi kom hem blev det MAT för hela slanten , va över hungriga hahahhaha :p  sen skulle jag damsuga ovanvningen och nu sitter jag här :D ska snart lägga mig jadå :)



Bild på tatueringen när den PRECIS är gjord :D
Fy fan i helvete vad ont den gjorde :o typ 5 eller 6
gånger värre än min på handleden :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0