Allt på en gång (y)

2009-06-23 - 15:42:35
Har inte skrivit på riktigt länge nu men har inte haft
ork eller lust faktiskt ... ska ta allt lite snabbt ...

Fredag;
Jobb sen åkte jag in till Kiseberg på fest hos Sara :)
jätte trevligt sen vidare till Mia sen till danbanan :)
kom hem till Maarit där jag skulle sova vid 3 tiden :)

Lördag;
vaknade av att mamma ringde runt 1 tiden, syster
gjorde vid sig och sen tog vi bussen hem, när vi
kom hem åkte vi nästan direkt igen till Mormor & Morfars
stuga i Svedala och grillade och så :) sen skulle
vi hem och Sandy bjöd mig med på fika med 'flickorna
så åkte hem och hämtade plånboken sen snabbt
vidare till bussen in tll stan igen :) Satt på
Gustav Adolft pub & restaurang och fikade :) sen kom
Natalies kompisar Markus & Peter förbi och sa att
de blivit uppbjudna på fest, så vi följde med och
hade det redigt roligt hahhahaha :D sen körde Peter
oss hem och släpte av oss ... När de sedan körde
vidare igen så satte jag & Sandy oss på en bänk och
jga blev över kissi och Sandy skulle visa mig hur man
kissar ute och lutade sig bak och höll fast i ett staket
och jag gjorde det samma bredvid, sen helt plötsligt
så lossnade bara pinnen och vi trillade rakt ner HHAHA :(
sen hem för att sova <3

Söndag;
Blev väkt av Sandys mamma Käthe och sen låg vi kvar
en stund och sega, sen smade Natalie om
att vi skulle hitta på något så Sandy gjorde vid sig, sen tog
vi 2 bussen hem till mig och jag gjorde vid mig snabbt, Sen
åkte vi in till stan och käkade MC sen satte vi oss i U-21 tältet
på Gustav och tog någon cider :) sen kom även Natalie
och gjorde oss sällskap och även vakterna där gjorde oss
sällskap hahha trevligt värre :D sen så gick vi uoo till Jelena
där vi var på fest i lördags och satt där ett tag. sen åkte jag,
Sandy, Markus & Peter till Down Town och spelade biljard,
haha jag va typ så över kass :o! sen åkte vi till Fridays på
Lilla torg och satt sen körde Peter oss alla hem, kom hem runt 2 (y)

Måndag;
idag skulle jag börja jobba klockan 9 och Mathilda från jobb
smsade mig 10 i och frågade om jag skulle jobba idag, så
snabbt upp och ringde Jonny och sa jag blev sen, kom typ
10, satt och gjorde ingenting till 20 över 11, sen till ackrediteringen
för att passa ett tag, vid 12 - halv 1 kom andra som skulle ta
över och vi stack och luncha :) sen gjorde vi ingenting ...
sedan blev alla hemskickade runt 2 tiden, jag & Mathilda stack
till Gustav för att titta när några från jobbet skulle spela vattenfotboll :)
efter dom spelat gick vi alla till MC och käka, sen in till U-21 tältet
och satt och snacka, vissa sjöng även sing star :D!
åkte hem runt 4-5 (?) och käkade bla bla bla, sen blev man meddragen
till Etagé av kusinvitamin Sandy :) så fixade mig ganska snabbt,
sen körde jag med Flemming till arlöv för att hämta Sandy & Lina,
sen vidare till Ebba och Natalie :) satt och förkröka lite :) och jag
fick en make over (lugg) och blev sminkad :) sen körde Jonas
oss in till stan :) allt gick inte som planerat tyvärr<3 men vi hade
det trevligt :) gick ut därifrån vid halv 4, sen in till Sibyla (stavning?)
och handlade lite mat :) satt där till kanske 4 - halv 5 tiden, sen
gick vi till Centralen för att ta första tåget hem :)
kom hem runt halv 6 tiden och Sandy är ett svin :D!
deckade verkligen direkt fast det var väldigt ljust ute haha :P

Idag;
vaknade att att Sandy´s hemtelefon ringde vid 12 tror jag? sen låg
jag kvar lite i sängen, sen blev det frukost och sen tåget
hem klockan 2 :) kom hem för en liten liten stund sedan :)
ska göra vid mig nu och ikväll blir det att jobba
Sverige - Serbien 20.45 !!



Såhär ser håret ut nu förtiden efter min make over :);
Postat av: Flemming

Vad gör tungan ute??? hehehehehehehehe

2009-06-25 - 18:42:50
Postat av: vanessa

den bara hamnade där haha :D

2009-06-26 - 11:38:38
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

till flemming: hon tror hon blir snygg när hon gör så, en bild som blev bra när hon gjorde så och nu måste hon göra det hela tiden, sooooorgligt!

2009-07-01 - 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0