Bästa vän<3

2009-05-17 - 12:25:34
du har funnits vid min sida nu i 2 år,
och du har varit min bästa vän i 1,
och jag har DIG att tacka att jag klarat
mig detta året. utan dig hade jag inte
varit något det vet jag<3 du får mig att
inse vad det är jag ska fortsätta att
kämpa för och vad jag ska ge upp, du
är som en tvillingsyster för mig, du vet
allt jag behöver. du är min bästa vän
nu och föralltid<3 jag kan inte tacka
Gud nog att han skänkte dig till mig <3
du är den bästa vännen som finns här
på jorden och jag älskar dig så sjukt
mycket och jag litar verkligen på dig
hundra<3 bästa vänner nu & föralltid.





Josefina Ekholst, jag älskar dig<3
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG!<3

2009-05-17 - 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0