:'(

2009-05-17 - 09:46:03
jag behöver bara skriva av mig nu alltså  :'(

allt jag behöver är EN dag till men inte ens det , du springer och träffa henne efter allt :'( visst du får träffa vem du vill men så i denna situationen  , varför ? och snälla jag ber dig EN jävla dag till :'( jag vet att jag har skjutit upp det nu i 2 veckor men du vet varför oxå ju , och du visste verkligen att det skulle bli så vilken sekund som helst men du kunde inte hålla dig och vänta vafan snälla jag ber dig :( du vet vad jag känner och så har det nu varit och så kommer det vara länge till ..
vafan allt är så jävla jobbigt och att du är så känslokall i dina sms gör det inte bättre heller , aaaah vafan :'( jag önskar att du snart kommer att ge de en chans alltså , du fattar inte hur allt ligger till i min hjärna, Jag har sagt till dig att jag är svag och så du har hälpt mig och de är tack vare dig att jag kommit den biten på det hela som jag har kommit ... vill inte detta jag lovar dig , du har sagt så mycket till mig , låt allt vara så igen snälla snälla snälla vafan vet inte hur jag ska göra med allt nu längre :'( du vet vad jag vill och jag vet vad jag vil men endå blir det såhär att du gör något annat vafan vet inte vad jag ska säga alltså :'( kommer bli så svårt med allt om dig nu alltså at fortsätta snacka med dig går nog inte , framför allt inte när jag ser namnet i ditt privatmedelandenamn snart ... 

du är sjukt speciell i mina ögon. jag längtar tills den vackra dagen, riktigt mycket. och jag kommer att vänta på dig det hoppas jag att du vet, jag hoppas bara jag slipper vänta i ett år igen..     Du vet var jag finns om du ångrar dig ..

Postat av: Inez

Ojojoj, det där lät inte bra? Vad är det som står på upphällningen? Vännerrelation eller förhållande? Om man får fråga alltså..

2009-05-17 - 11:03:41
Postat av: vanessa hansson

det är bara så mycket allmänt både vänner och förhållande

2009-05-17 - 11:26:13
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag menade den delen om att någon träffade en annan tjej lix.. :/

2009-05-17 - 11:40:45
Postat av: vanessa hansson

det är en kompis som är så sjukt speciellt på sitt eget sätt i mina ögon

2009-05-17 - 11:41:57
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Inez

Okej.. på din sån där .. bildagbok? så står de kärlek :/

2009-05-17 - 12:06:07
Postat av: vanessa hansson

var står de kärlek ? inte i det inlägget

2009-05-17 - 12:08:19
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Inez

på bildaboken står de? typ vid första ögonkastet sen brutet hjärta ju

2009-05-17 - 12:10:44
Postat av: vanessa hansson

jaha, jo men ja.

2009-05-17 - 12:11:54
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Inez

Haha, va? :P

2009-05-17 - 12:22:46
Postat av: vanessa hansson

hahahha nej men de e ingenting :p

2009-05-17 - 12:26:49
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0