Etagé 18 ? Nej 20

2009-05-21 - 09:32:25

Blev jävligt pepp på att gå ut idag efter att A. frågat , frågade runt lite men ingen kunde eller orka , så efter maten så körde bosse mig hem till A. och hans kompis :) det va trevlans trevlans , sen gick kompisen och vi skulle gå . Tog 1an till Gustav och gick sedan till Etagé . OCH MENAR DU ALLVAR ANES !?! (tar mer om detta i slutet av inlägget) Stod och snackade med Anes och A. gick fram till dörren för att se men dom va det va 20 idag , vafan :( så när jag snackat klart med anes så gick vi runt lite för att se om något ställe hade 18 idag men självklart inte "/ så A.s kompisar körde oss till A. och sedan tog jag 1an hem, Eftersom jag är feg bad jag Vera & Sara att hämta upp mig , snälla flickor som gjorde det :D sen va det bara in och borsta tänderna och lägga mig i sängen , måste in nu och tvätta sminket hahahha :p
Tack för en trevlig kväll fast det inte blev som planerat <3

Tog en bild när jag kom hem hur jag såg ut ungefä
 innan vi stack, men denna är tagen efter haha :p








J
a och nu till detta med att jag skrev "menar du allvar anes", han kunde tydligen itne tollerera att jag skulle ut och festa med en killKOMPIS för att han va en kille !! så tro fan inte att han och hans kompisar ska till MAX och äta som ligger mitt emot Etagé bara för att jag och A. skulle dit ? Att du bara har mage till det efter att jag gett dig ännu en chans, det är fan patetiskt !

iaf blir bara sur nu av att skriva detta, så nu ska jag gå in och tvätta av mitt smink, sen titta lite TV sen ska jag ut och köra klockan 11 , sen sola kvart över 12, så får se när jag kommer hem om jag slänger in ett inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0