hatar skola

2009-05-27 - 23:59:12
fan vad jag hatar skolan alltså :o jävla h-r lärare säger att vi elever inte kan planera , vafan kan ni det då !?! ger oss ALLT den sista veckan innan alla jävla betyg ska sättas alltså för helvete hatar allt som har med skolan att göra . bara jag hör ordet skola blir jag sur :o
nu är klockan 23.57 och jag blev nyss klar med mitt arbete som jag började med HALV NIO ! jag vet jag är dum som började med det idag när vi ska lämna in det imorgon men vafan :@

nej jag är sur och arg haha , ska sova nu är sjukt trött sen imorgon ska jag renskriva jävla svenska skitet som ska lämnas in  imorgon med :( sen omprov + prov i sh på tisdag , aaaah fuk it tenta upp de i 3an blir det nog ...

god natt .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0