ta mig härifrån

2009-05-28 - 18:48:33
jag orkar inte detta alltså :/ det gör så jävla ont jag mår verkligen skit 
varför ska allt bara vara såhär :'(

alla dumma dubbel vibbarna gör mig yr , först är allt bra, sen ska jag försvinna,
sen saknar du mig säger du, och sen är allt helt kallt och kyligt, hatar detta
alltså det gör så sjukt ont :'( hatar allt som har med känslor och kärlek att göra
och jag hatar mig själv för att jag låter det hålla på såhär. jag lyckades att
"tänka på mig själv" men det hjälpte ingenting , allt blev värre du ångrade dig ju bara
.... ska aldrig mer tänka på mig själv , inte om resultatet blir shär, ska aldrig mer
ens tänka på något  orkar inte med allt skit alltså ...
Postat av: ekholst

du klarar de bebe, jag tror på dig <3

2009-05-29 - 23:58:58
URL: http://eekholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0