Tandläkaren

2009-05-20 - 11:53:16
Vaknade kvart i 8 , upp klä på mig sen äta frukost, sen 20 över 8 tog jag bussen med mamma och sofia , åkte till konserthuset sen började vi att leta efter var tandläkaren låg , sen upp där och vänta ngn minut . blev in kallad och dom titade lite och jag gjorde olika "muntester" hahah :p ska dit igen på tisdag och röntga och göra avgjutning ....

efteråt så gick jag och mamma till Netto och handlade lite :) sen bussen hem igen , när vi satt i bussen kommer en gul buss bredvid oss och i den bussen sitter min skogsmulle haha dom skulle till skogen och gå för det är friluftsdag idag , fan glad jag slapp DETTA ÅRET MED hahah :D ajau .. hem och beställde lite kläder och så :) nu ska jag tvätta golvet sen bara slöa sen ska jag bygga mina naglar , för måste sluta bita nu med imed jag ska få tandställning hahaha :D
vill sola idag med alltså , så tror jag lägger mig i trädgården senare , men har datorn med mig såklart :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0