ångest, kärlek, vänskap

2009-11-29 - 20:12:49

Tillbaka till skolan imorgon , vill verkligen inte , har riktig ångest :( 1 månad sedan det tog slut för alltid , jag är inte ledsen längre nej för jag har gått vidare , men att jag ska behöva kolla dig in i dina ögon , att jag ska behöva prata med dig efter allt , att jag ska behöva gå fram till dig , att jag ska behöva se dig VARJE dag , det ger mig ångest ... jag älskar dig , kommer jag alltid att göra men jag vill inte vara din , vill inte vara tillsammans med dig ...



Vidare till något annat som är underbart , men just nu gör mig ledsen och ger mig ångest , hatar denna situationen :(


Längtar tills 12 tiden inatt , förhoppningsvis kommer baby hit så vi får prata ut om allting och fixa detta , vi vet hur vi båda känner , Ge inte upp <3



LYCKA TILL IMORGON MITT HJÄRTA , DU ÄR EN VÄN JAG ALDRIG NÅGONSIN VILL ELLER KOMMER ATT FÖRLORA <3 VILL HA DIG SOM MIN VÄN VID MIN SIDA I RESTEN AV MITT LIV , KÄNNER ATT JAG KAN PRATA MED DIG OM PRECIS ALLTING ! OCH SÅ ÄR DET INTE MÅNGA JAG KÄNNER FÖR ..
JAG HAR MÅNGA KOMPISAR , MEN BARA ETT FÅ ANTAL BRA VÄNNER , OCH DU ÄR EN AV DE FÅ <3 JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET !
DU KLARAR DET IMOROGN ! DU VET DU GÖR DET , OCH JAG ÖNSKAR DIG ALL MIN LYCKA !

JAG ÄLSKAR DIG , SOFIA LEYLA KAYA <3

Postat av: Kaya

tack min älskade ängel! jag finns alltid vid din sida vad som än händer, det vet du! jag älskar dig så oerhört mycket, hihi! =D .. i morgon gäller det, hoppashoppashoppas att jag klarar det! då kör jag dig i morgon till din träning! <3 love ya, sexy bitch! =D

2009-11-29 - 22:42:17
Postat av: VANESSA SVARAR;

Och jag kommer alltid att finnas vid din, du är den bästa som finns ju :) haha klart du klarar det hjärtat , du är väl förberedd på detta :D

Love you to, Sexy Bitch <3

2009-11-29 - 23:07:41
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0