dålig update !

2009-11-30 - 23:36:22

Hej!
Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen igår och idag men hade inte riktigt tid för min lilla dator haha :P aja , ska ta allt lite snabbt :)

Idag vaknade jag klockan 10 , väckte baby och låg kvar lite i sängen :) sen var det bara upp att göra vid mig inför skolan :p gick mot bussen , jag hoppade på den och han fortsatte hem <3
kom till skolan , gjorde mitt arbete jag skulle lämna in , sen hade jag tråkig 40 minuters lektion .. sen lunchrast , och underbara syster ställde upp på att äta med mig :D träffade anes snabbt och gav han hans kläder... Sen var det dags för religion , fick sluta 2 istället för 5 i 3 , sköööönt :D ner i biblioteket till josse och karla :) de fick också sluta 2 , så vi satte oss i trädgården och satt ett tag , sen kom Karlas pojke , josse gick , så satt vi 3 lite till ... halv 5 gick de , och kvart över 5 kom mitt hjärta och hämtade mig med bilen :D GRATTIS TILL KÖRKORTET BRUTTAN <333333333 efter det körde vi bara runt massa haha :D hämtade upp Danni , käkade , körde runt ännu mer , körde till LYnd haha :D och hämtade Suad , sen till Arlöv lämna han , sen runt ännu mer :D tio i 11 bestämde vi oss  för attköra en Drive-in haha :D
kom nyss hem , och nu sitter jag i min säng:( ska dock göra mig sängredo nu sen titta på mitt älskade C.S.I som är på tvn nu :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0