HIPPP

2009-11-28 - 03:56:57

hha sry för den extramt  dåloga uppdateringe idag men var hemma hos mamma , duschade packade etc . sen åkte jag hem till poapppa , käkade lite och så sen körde vi till Oxie och där blev det förkrök :)!
liiiiiite to much denna gången med haha ;p men det gick bra endå :D tog bussen till malmö alla flickor och där blev det dags för HIPP .. har shakat loss haha , och fick feta spel på vissa folk där inne , hatar när det lblir så , hela min kväll blev förstörd av olika anledningar :( i hate love! aja ... tog 130an hem med mimmi och hade trevliga pojkar framför oss hahahha herregud :D!
hemma nu , ligger i min säng , väntar på ett sms sm aldrig kommer att kommma ....

jag trodde och hoppades på oss , nu vet jag inte längre ...

Hoppas er fredag har varit bättre än min !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0