Sista dagen på praktiken :(

2009-11-27 - 13:26:37

Hemma!
nyss kommit hem från min sista dag på min underbara praktik :( Hade bara 5 barn idag , blev 6 barn till maten för det är bajram idag :) så har lekt massa idag , och gjort klart mitt arbete :) pratade med min handledare med om hur det gått för mig - perfa :D hade liten samling och jag fick en fin liten present , så snälla och söta dom är , kommer verkligen sakna dom :(! Fick foton , bilder barnen ritat , kinder sticks och ett silver halsband (kommer på bild :))
Fick sluta efter maten , halv 1 , så sa hejdå till alla sen gick jag med Josse och Karla .. Tog 170 med Josse , sen 144an och nu ligger jag i min säng ...
ska packa nu , pappa helg denna helgen jadå :) sen ska jag ringa pappsi , och åka dit och fixa mig / äta , sen blir det förkrök i Oxie hos min älskade KayKay <3 sen vidare till HIPP yeah :D


mitt fina halsband <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0