Tillbaka .. ?

2009-11-26 - 14:50:50

Hej!

Funderar på att komma tillbaka hit .. ? måste få upp mina besökare igen , och måste veta vad ni vill jag ska skriva om här :)?

Idag har jag iallafall haft min näst sista dag på praktiken , och I GONNA MISS THEM ALL :(! personal som barn , kommer sakna alla , och vill verkligen INTE tillbaka till skolan ... orkar inte skolarbete och sen även 2 personer som finns där :D

Nu ska jag klä på mig sen ta bussen till stan och träffa min mamma för en liten dag med henne :)
ska smsa christoffer sen med och kolla vad han gör ikväll för han zippade msn haha :(

OCH OM DET FINNS NÅGON SOM VILL HJÄLPA MIG , SÅ BEHÖVER JAG EN NY HEADER !!! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0