dålig på att updatera - FÖRLÅT

2009-10-15 - 21:52:29


Jätte dålig på att uppdatera jag vet FÖRLÅT ! :( men jag har inte värsta lusten för det (a) idag vart det iallafall skola , bara massa snack om STUDEN FLAKET :D det närmar sig med stormsteg :D iallafall , lite små tjaft på kommunikationen men har stört mig sedan du satte din fot i klassen så inte konstigt att mitt frispel kom nu :)
Sen vart det foto lektion , men hände inte så mycket där inte hahah :D sen slutade jag och tog 144an hem med Sofia & Nikki men de hoppade av i Jägersro :p
Nu tittar jag på MTV :) ska snart sova (a) och tack Sterner :)! du har räddat min helg :D!!

p
Postat av: M

nu är länken strax uppe

2009-10-16 - 02:03:52
URL: http://mazlin.scriptorium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0