God morgon :)

2009-10-08 - 11:30:18


God morgon!
Varit vaken nu en timme , men inte orkat starta datorn riktigt (a)
idag blir det Malmö , ska till tandläkaren , sen kanske träffa Viktoria snabbt och få mina pengar (: sen ska jag förhoppningsvis träffa underbar idag om det går/kans :) får ju verkligen hoppas på det bästa .. Nu ska jag fortsätta titta på Australias Next top model Finalen :p

Grattis Nelli hjärtat, 2 år idag <3!

jag älskar dig, över hela mitt hjärta! jag kommer aldrig att sluta älska dig, jag kommer att kämpa tills dagen då du blir min, det är en sak som är säker! jag är förändrad, jag vet det eftersom min kropp och mitt hjärta har bestämmt sig för DIG.. hoppas bara du ser det snart.. älskar dig..!

Postat av: *

skulle du inte bara ge det en vecka eller ? du ger visst aldrig upp..

2009-10-08 - 18:20:47
Postat av: Vanessa

Svar till :*; jo jag tänkte det, men klarar inte av att släppa han.. Vill inte ge upp, älskar han för mycket för att ge upp

2009-10-08 - 18:29:55
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: *

är det inte jobbigt för honom, hanhar säkert känslor kvar men försöker att motstå på grund av allt som hännt fram och tillbaka.

2009-10-08 - 19:40:57
Postat av: Vanessa

Svar till *; hoppas jag inte att det är..

2009-10-08 - 20:25:21
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0