skolfoto =)

2009-10-06 - 20:15:50


Hej!
Varit hemma ett tag nu :) skola idag , struntade i Svenskan och började 10 :) bytade om till skolflicka och gick runt så hela dagen haha :p vi fick sluta lektionen 11 och göra vid oss så Alexa sminkade mig :) halv 12 var det dags för foto , haha ber till Gud jag ser normal ut :o!!
efter klassfotot var det direkt dags för enskilda haha , så ner med håret och puta med läpparna haha :D nej skoja behöver inte puta med mina läppar , nu av tandställningen har min mun blivit helt stor/putande haha :p
efter enskilt foto var det lunch och sen bara Människor i behov av stöd som var boooooring :p alla tittade helt konstigt på en för man hade spex-kläderna på sig hela dagen haha :p
slutade runt 3 , satt kvar i skolan till HALV 5 :O för Louise & KayKay skulle vara klara runt 4 med sitt möte, som blev försenat till halv 5, sen skulle vi till stan :) gick runt liiite sen till McD och åt glass och pommes (a) Louise gick runt kvart i 6 och jag & KayKay tog 1an typ 5 i 6 .. bytade till 144an på Södervärn och kom hem precis lagom till maten :)! efter maten la jag mig i sängen , och här ligger jag fortfaranden (aaa)
Väntar på att bilderna från idag ska komma upp så jag får sno dom :)


klassen :)


Jag & Sasha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0