280909

2009-09-28 - 16:17:22

Ja förlåt för extrem dåligupdatering idag ... !
vaknade imorse och hann inte skriva och tog inte med mig datorn till skolan idag , orkade verkligen inte :p men iallfall , har haft jätte tråkig / jobbig skola som vanligt .. klassen har dock kommit på ett tema till fotograferingen om 1 vecka , jadå så nu ska jag bara fixa kläder till det haha :)!
slutade 3 och pratade lite med Louise :) frulle på fredag runt halv 9 tiden - på min LEDIGA dag hahahha kill me :D tror Kaya också kommer , får vi se :)
Nu ska jag slänga in Outfit bild , sen ska jag äta och byta om och försöka att plugga litegranna ... Sen är det dags för mina efterlängtande DANS TIMMAR :D!!! Love it !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0