5 år <3

2009-09-27 - 22:42:27


Ja här ligger jag i sängen fortfarande som jag gjort hela dagen förutom när jag övningskört och ätit mat haha :p , testade dock på att "träna" lite haha :p ni vet sån sak man sätter på mage eller lår, jag tog lår, så jobbar den åt en , en sån man kan handla på tv-shop :) så nu ska jag köra 1-2 program på vardera lår & mage varje dag och hoppas på förändring :) annars bara legat i sängen och inte gjort ett skit ..
har inte orkar något annat , mår riktigt skit av hela situationen ... Inte nog med att jag har problem med mitt livs största kärlek så skulle min älskade Elias blivit 5 år på tisdag, en stor pojke <3 Så mina tankar är på helt olika håll , inte där dom borde vara - studierna ... Har inte kunnat koncentera mig idag så har blivit väldigt lite pluggande :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0