älskar dig <3!

2009-09-15 - 14:20:35


Hello!
Hemma efter skolan nu haha :P skulle egentligen upp 6 imorse men orkade verkligen inte gå upp så ställde om klockan till 7 istället haha :P syster kom in i rummet 7 och fixade sig och jag låg kvar i sängen till kvart över , 5 i halv 8 var det dags att gå mot bussen , självklart tar det lika lång tid på jävla motorvägen , och idiot chafför tvärromsar på 110 väg, trodde vi skulle få en jävla bil i ryggen haha :(
kom till skolan och hade tråkig och onödig svenska :) slutade halv 10 och 10 skulle vi vara i Mooms teatern och titta när förstånds hindrade människor hade genrep till en teater uppsättning :) Vi fick gå färifrån klockan 11 och då slutade vi :D
Jag åkte in till stan för att fixa halsband till Anesälskling och det tog mig ett bra jävla tag att hitta haha :P köpte även 2 nallar som sitter bredvid varandra med ett hjärta i mitten och på tröjorna stod det "ME" och "YOU" (a) När jag var klar med det åkte jag tillbaka till skolan , haha var i skolan tio över 12 så hade tagit mig 1 timme att hitta affärjäveln (a) Tog Anes nycklar och la in nallarna + halsbandet runt om i hans skåp , som han precis skickade sms och tackade för<3!
Sen gjorde ja inte så mycket, satt i skolan med Anes och hans vänner , fick Louise hår och var liiiiite med Josefina :) tog bussen hem kvart i 2 och nu sitter jag här i min säng haha helt trött (a)

Orkar inte skriva mer nu (aaaaa)

Liknande halsband (mitt på bild) bara de älskling fick träpärlor
och tog bort Maria tecknet och Jesukorset.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0