chill skoldag :)

2009-09-29 - 15:57:11


Sitter i min säg nu , har nyss kommit hem från skolan :) ganska chill dag idag men som vanligt har det varit jobbigt , men vad ska man göra - jag är förälskad ...
Robab lektion där man knappt behövde vara på lektionen , sen McD med Linnea & Josefina :) sen tillbaka för Psykosocialt Arbete , men fick jobba själv eller gå hem ... så satte mig i rasthallen med folk :) "spelade" fotboll med Cihan men han va för duktig för mig haha :( Klockan 5 i 3 följde jag med till sjuksyster sen ut till bussarna och väntade ett tag ...
Hoppade på min 32a efter ett tag och på den satt Daniel :) så pratade lite smått med honom innan han hoppade av , sen åkte jag vidare hem :) nu tittar jag på The Tyra Banks Show men borde egentligen plugga sönder mig till provet imorgon , blääää :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0