dååååååålig up-date :(

2009-09-20 - 17:48:18


Ja förlåt för den extremt dåliga updateringen :p men igår somnade jag i soffan vääääldigt tidigt haha , ja det betyder att Anes inte ville/kunde träffa mig igår ... Somnade i soffan sen väckte pappa mig och jag gick in och la mig i sängen :)
Vaknade 8 idag av att Emma kom in och ville leka , sen gick hon och 9 kom hon tillbaka igen för hon tyckte jag skulle äta frukost med dom haha , men somnade om :) Vaknade 11 av sms av Anes, och hade fått av Nicke & Anna med :) så skulle ha Matilda idag så fort det gick :) gick ner till pappa och frågade om jag skulle ta med mig Emma med, och det ville hon :) Anes kunde inte följa med , så Veronica ville med istället :)
Pappa körde oss till Folkets park där vi sedan väntade på Matilda :) Anna kom med henne runt halv 1 , då gick vi in och först till lekplatsen och lekte i cirka 1 timme :) sen åkte vi lite karuseller och sedan lite glass och lek , sen karuseller igen :) vi köpte 14 kuponger för det kostar typ 2st/karusell och dom var 2 , men vi fick åka ganska mycket gratis haha Snällt :) Labbi jobba vid en så där åkte vi gratis , sen 2 andra killar som den ena flörtade med vera haha :) så vi åkte nästan alla små karuseller för Emma & Matilda ålder gratis , åkte 13 som vi betalade och cirka 28 for free :) haha aja ... när klockan var 20 i 5 så gick vi mot utgången och Anna kom och hämtade Matilda :) Jag, Emma & Veronica tog bussen till Konserthuset och sedan kom pappa och hämtade oss :)
Nu sitter jag i vardagsrummet , snart är det mat hoppas jag , sen ska jag hem till mamma ... Anes orkar / vill / kan inte ses idag heller så blir nog hemma kväll imed det är skola imorgon , men sen är det DANS :D
Men hoppas på att få träffa Anes lite innan dansen och hans träning eftersom vi skulle haft 1 år imorgon :( Love.you.babyboo.

Tog bilder med mobilen idag , så de kommer i ett eget inlägg efter detta :)!

Postat av: nikki

ja men de tråkiga va ju att jag inte hitta honom :( jag SKA hitta han och han ska flytta tillmig :( haha

2009-09-20 - 17:54:29
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0