Dålig up-date.

2009-09-07 - 20:35:30


Förlåt jätte jätte dålig update idag .. iallafall , skola med massa snack med Anes , får se hur det går , ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ALLT ANNAT ANES , DET VET DU!
Aja , efter skolan så åkte jag till stan med Lollogumman :) först åkte vi till Triangeln och fixade hennes nya klocka hon fick av sin pojkvän i lördags :) sen gick vi till Glabisco och fixade löshår till hjärtat , sen till Espresso House och satt där och mös :) sen gick vi till A2 för jag skulle hämta min & mammas jacka men där var stängt så vi fick springa till bussarna haha :p
När jag kom hem gick jag ner och la mig och Sofia och vi skulle snacka men det blev dags för mat så vi snackade efter maten ... liar !?!
Nu sitter vi alla 4 flickor här i köket , jag fixar Sofia gummans mobil :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0