förändrad ... fel eller rätt?

2009-09-24 - 20:30:28

jag är förändrad , jag är inte VANESSA HANSSON längre , vet inte vem jag är ? och den som märker det mest verkar inte ta det speciellt positivt ... jag vet jag måste bli den riktiga Vanessa igen , men hur ? och varför ska jag bli den gamla Vanessa igen om det inte är säkert det blir som jag vill .. jag kan inte säga att jag trivs bättre såhär, verkligen inte! , för saknar den jag var innan , den lilla oskyldiga Vanessa som aldrig rörde alkoholen och bara var ute då & då ... men samtidigt kan jag inte säga att jag inte trivs med den jag är nu , party pinglan Vanessa istället , jag trivs inte så värsta men jag har roligt med mina vänner som är dom bästa som finns som alltid ställer upp för mig när jag mår dålig och bara vill jag ska må bra ...

vet inte vad jag ska göra , vet bara jag ska bli annorlunda , inte den jag var innan , utan ett mellanting ..

Postat av: nikki

afan dom är bäst :D deras musik slår allas!

2009-09-24 - 21:38:20
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0