God (??) morgon

2009-09-21 - 08:11:21



God
morgon!
Vaknade nyss av att mobilen rngde 10 över 8, (och självklart öppnar jag datorn direkt) , ska ta bussen om 1 timme .. men orkar inte resa mig haha (a) även lite missade samtal och sms från och om igår då allt blev kaos ?? FÖRLÅT !?
Iallafall .. jag orkar inte dra upp det för det har bara blivit ett enda stort missförstånd och idag mår jag inte hundra .. knappt kunnat sova inatt för har varit sjukt ledsen imed det är 1 år idag ... och nu har det blivit ännu mer skit snack som Anes verkar tro på och självklart vill han prata om det just idag (y) så det är väl bara för mig att bita i det sura äpplet och försvara mig som vanligt ...
Förstår inte vad det är jag gjort folk för att dom ska springa runt och snacka , om något som inte stämmer ? Väldigt mycket den senaste tiden tycker jag :s? LÅT MIG VARA !?! Jag är den jag är , har ni något emot mig så stick snacka fan inte en massa skit som inte stämmer och sprid det vidare !

Nej nu kokar jag , bra start på en redan hemsk dag (y)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0