Goder morgon.

2009-09-02 - 10:16:47

God morgon!
Varit vaken ett tag, vaknade klockan 9 av att solen stod in i rummet rakt i huvudet på mig , haha kul kul :p gick ner och duscha , stod där kanske 20 minuter , skööönt :) sen behövde grannen hjälp i 5 minuter ungefär så gick in dit 20 i 10 , passade de små flickorna , som dock sov , men Lina vaknade efter kanske 3 :) efter cirka 10 minuter kom Fia hem igen och vi pratade lite, när klockan var prick gick jag hem igen ... Nu ligger jag här i min säng , ska ta bussen om 50 minuter till skolan för att träffa Bebe ... så dags att börja klä på mig idag , men vad ska man ha fr kläder? blir nog leggins eftersom mina ben är för bleka för shorts och vi ska till förskolan där vi vill praktisera efteråt :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0