hemma :)

2009-09-24 - 19:01:50


Så ... nu är jag hemma igen :D ! skola idag , lika tråkigt och jobbigt som alltid , klarar inte av att bara se han och skita i vilket , så har vi inte haft det sedan vi började snacka , har alltid varit mys :(
Efter skolan satt jag kvar liten stund och väntade på Louisegumman , när hon slutade kvart över 3 drog vi in till stan :) kollade runt litegranna och handlade :) hon handlade en klänning jag ville ha men som satt över cp på mig :( (bild kommer :)) och jag handlade 1 kofta och 1 lång stickad tröja , på GINA TRICOT ofcorse :D! Efter det gick vi till Stadsteatern för hon skulle träffa sin pojke , och jag gick till 144an och väntade i 15 minuter sen kom den och jag åkte hem :D
Har varit hemma nu ett tag , och sitter (som vanligt) i min säng med min dator haha (aa)

Klänningen Louise köpte, ÖVER SNYGG :(


Kofta
(199:- , betalade 99:-)


Stickad tröja (299:-)


LOVE IT :D!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0