Hemma :)!

2009-09-22 - 12:58:46

Ja nu är jag äntligen hemma haha :) satt i cafét en liten stund till efter förra inlägget , sen gick vi ut då tjejerna skulle röka, sen upp till deras klassrum och väntade på deras lärare ... När hon kom gick jag ner till skåpen , och stannade kvar i skolan lite till <3....
Tog bussen hem kvart över 12 och nu sitter/ligger jag i min säng och msnar :) ska nog snart fixa något att äta med , ganska hungrig haha men orkar inte fixa något själv :( blir nog godis och chips :$ ..
Idag händer inte så mycket , vara hemma och plugga sen ut och gå lite tror jag , ska börja med det nu varje dag 40-60 minuter :)! Vill ha fina lår och fin mage, jatack :)!

Nej nu ska jag starta tvn och kasta ner allt som ligger på sängen haha och lägga mig skönt och DECKA en stund :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0