Jägersro med bebe.

2009-09-02 - 16:25:36

Tillbaka!
Åkte in till skolan innan för att träffa Bebe<3 kom till skolan och sprang och kopierade ett papper till Nikki, sen till matsalen där jag träffade flickorna :) efter dom ätit gick vi bak till skjulet och satt där lite, Anes kom även dit med :)<3! Satt ett tag , sen så tjatade Sandy med sig mig & bebe till Old Bones Tattoo för hon TRODDE hon skulle rita upp hennes tatuering men nej, vi var bara där i 10 minuter haha :P Sandy tog sedan bussen hem och jag & bebe tog 130 till värnhem sen 31 till Jägersro :) satte oss på Mr. Chen Wook och åt , MUMS :D


Sen gick vi till Clothing Company (Chipp Charlie) för jag skulle testa vilken storlek jag skulle ha i en jacka jag nu beställt från Ellos :) när vi var där inne hittade vi även ett par över snygga jeans som vi båda valde att köpa twiins haha nej skoja men ja :) skit snygga och kostade bara 199 :)


Sen tog jag 144an hem och bebe tog 31an :)
mamma satt på bussen så hade sällskap hela bussresan tihihihihihi haha :P (a) när jag kom hem så bad jag mamma ringa och beställa min vinterjacka , fin fin :D vi hade sån 40% rabatt på Ellos så betalar endast 360 för min jacka istället för 560 :D!





Postat av: nikki

hahah nej men du kan få se de imorron ;D

2009-09-02 - 18:38:09
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0