lekplatsen :)

2009-09-19 - 16:16:09


Ja idag blev man väckt runt 10 , av att Veronica tappade Emma på mig ? låg kvar i sängen ett bra tag och sen skulle jag upp för att ta hand om Emma , skulle egentligen ta hand om Matilda idag med men så blev det inte :p
Pappa skulle fixa köksluckor eftersom vi snart ska flytta , och marie & Veronica skulle till stallet :) Tog på mig & emma och käkade frukost/lunch sen begav vi oss till en lekplats en bra bit hemifrån :p Sandy kom även sen oxå :) Var där i 2 timmar sen gick vi till "Påfågeln" och handlade glass & dricka , sen begav vi oss hemåt. Marie & Veronica kom hem samtidigt som oss och pappa höll fortfarande på med köksluckorna haha :p
Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet med min lilla Emma :) Vet inte riktigt vad som händer idag , hoppas på att träffa Anes ? ska fråga han efter hans match (a)

(alla bilder är i kameran som sladden är hemma hos mamma :/ så alla bilderna kommer in imorgon! :))

Postat av: nikki

han är så snygg så de är bud på att öka upp honom hahahah

2009-09-19 - 17:23:36
URL: http://rietzan.blogg.se/
Postat av: nikki

hahahahha ska jag va ärlig så försöjte jag åtminstonde hitta han på facebook igår men lyckades inte :( jag hittar han inte någonstans :(

2009-09-19 - 17:30:15
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0