Barnvakt :)

2010-04-10 - 21:40:48

heeej :)!
Nu har jag möjlighet till dator , men endast för kvällen :( 'jag sitter hemma hos Anna och Rickard för är barnvakt till lilla matilda som ligger och sover så gott :)

I torsdags efter skolan så solade jag , och sen så träffade jag nini lite på kvällen , han kom och hämtade mig och vi satt bara och pratade lite i någon timme :) kom hem ganska sent och somnade typ direkt haha :D
I fredags var det skola , försov mig men det gjorde inget :) inlämning i svenska, arbetade fritt på förskola , seminarium och inlämmning på psykosocialt och redovisning på männsikor i behov av stöd . haha fullt upp hela dagen :D efter skolan var det dags att sola :) så åkteiväg och solade sen hem och duscha snabbt och klä på mig , sen kom Lisa och paul och hämtade mig så körde vi till Oxie för att träffa upp fler folk sen körde vi till Ystad för Street Racing :) över nice och kom hem lite över 1 , men sov i bilen påväg hem från ystad haha låg ner i baksätet :p Deckade direkt när jag kom hem :)
Idag var jag bara hemma på förmiddagen , skulle ha matilda och till en lekplats men blev inte så :p så var bara hemma , men blev uttråkad efter ett tag så det blev en inpuls solning :) sen mat och sådant , och runt 6 kom jag hit :) vi gick ut till en lekplats med André sen hem och jag nattade Matilda och nu sitter jag här :) mamma kom nyss med för att titta på Barcelona - Real Madrid matchen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0