Foto lektion :)

2010-04-08 - 13:23:35

 


hej! sitter på fotolektion nu och väntar på att jag ska få mina bilder av min lärare :p

I tisdags träffade jag Nini :)! vi gjorde inte speciellt mycket , jag klagade mest på att jag hade ont i min rumpa efter att ha fått tejpa ihop skiten haha :D

I onsdags så var det skola , men behövde knappt vara på lektionerna vi hade så jag & Josefin fixade och gjorde klart hela vårt projektarbete  , puuuh 20 sidor :O ??? aja :p sen prov, vettifan hur det gick haha! sen på kvällen fotade jag till mitt maraton som ska lämnas in idag :) sen träffade jag Nini och Simon snabbt , sen skulle dom iväg , så jag gick upp och fortsatte sen ringde nini igen och tyckte jag skulle komma ut till han lite :)

Idag ska jag sola , sen har jag inlämningar tills imorgon som jag ska göra , och egentligen ska jag dansa? men vet inte om jag ska imed min rumpa, kan knappt gå haha :(








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0