God morgon .

2010-04-18 - 08:56:02

God morgon!
Jag har dock varit vaken ett bra tag, runt 1 timme nu haha :( Dina vaknade och ville ut och kissa så det var bara att stiga upp haha :P somnade dock ganska tidigt igår i soffan , så har endå sovit ut tillräckligt :)!

Igår åkte vi in till Helsingborg och satte oss på en Kina restaurang för att äta lite gott :D haha mums :)! Sen åkte vi hem och åt marängswiss (stavning?) och hade myskväll i soffan framför Millenium haha :)!
Idag ska vi hem till mamma , vilket betyder INGET INTERNET igen :(, ska ha lite kalas för mig med släkten på mammas sida :) så ska hem där runt 2 tror jag , duscha och göra vid en och fixa mat etc :)! sen efter det ska jag träffa min André <3!!! miss u !

Emma igår :)


Jag igår - HAHA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0