Sitter hemma hos pappa nu

2010-04-17 - 10:43:58


Hej Igen!
Nu sitter jag hemma hos min pappa i Trumparp, som 19årging, och lägger in bilder i datorn :) så snart kommer det en hel drös med Dagens outfit bilder :)!

Sedan sist jag skrev har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket haha :p har dock börjat att PraktiseraMotettens förskola igen och det har jag längtat jätte mycket efter :D! haha (a) sakat alla barnen och har redan kommit in i rollen igen :) har även solat lite i veckan och har faktiskt träffat lilla André typ varje dag denna veckan haha :$
Måndag 12 april - GRATTIS MORMOR
Onsdag 14 april - GRATTIS SANDY
Fredag 16 april - GRATTIS VANESSA :D hahahhaa :D

Blev väckt igår av mamma och syster , de kom in med preseter och sjöng och jag fick negerbulle och choklad med ljus :D
Present av syster



Present av mamma



Present av Mona & Dagmara på praktiken




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0