Updaterar er lite :)

2010-04-06 - 08:44:00

Heeeej!
Sitter i skolan nu , ska egentligen göra svenska uppgift men dras till bloggen haha :D

ska ta allting liiiite snabbt :)!

27/2 - kollade film och gjorde faktiskt inget speciellt alls , kom väl hem runt halv 4 - 4 tror jag det var :)?
28/2 - gjorde ingenting alls på dagen, och på kvällen träffade jag André och Milky och gick bara runt lite och snackade haha :) kom hem runt halv 1 , och la mig bara i sängen typ direkt haha :)
29/2 - LOVET började :D dansade afrikansk och åkte hem till André på förfest med han och hans vänner , sen drog vi vidare till Etagé och hade det trevlans :) träffade på några man kände där inne , annars inget speciellt haha , va med André hela kvällen :) sen gick vi till McD för han blev hungrig, sen GICK vi hem haha :o han följde mig hem , sen sa vi hejdå och han gick hem till sig :*
30/2 - GRATTIS NIKKI ! träffade André :) gick till han med Dina och vi gick en runda med henen :) sen lämnade vi hem henne och gick en runda :) sen gick vi hem till han , och han körde mig hem :) jag käkade och sådant . på eftermiddagen åkte jag hem till André :)
31/2 - ingen aning alls om vad jag gjorde på hela dagen haha :D!
1/4 - APRIL APRIL :D! Solade på dagen , sen var jag med André på kvällen <3
2/4 - solade på dagen, och efter det åkte jag hem till min pappa i trumparp för att vara där i helgen :) ( trillade igenom golvet och skar upp min rumpaaaaaa :(! )
3/4 - 5/4 - VAR I TRUMPARP!
5/4 - kom hem från trumparp, duschade och sådant sen träffade jag André <3

Och Idag sitter jag här haha :( vet inte vad som händer idag haha :( vi får väl se :)!

                                                                                                a<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0