3 månader <3

2010-08-03 - 02:52:35



4 månader sedan så bestämde du dig för att ge mig kyssen ,
kyssen jag velat ha i över 2 år .. kyssen jag gått och väntat på ..


Nu har 3 månader gått , 3 månader utav ett underbart förhållande
där man känner sig sjukt speciell och älskad. Och det är snart 2 månader
sedan du sa de där tre speciella orden , jag minns det som om det vore igår <3
Jag kan tyvärr inte vara hos dig idag , kan inte vara hos dig förens bara någon enstaka
dag innan det har varit du och jag i 6 månader , ett ½ år, då kan jag äntligen vara hos dig<3

Det jag vill få fram är att Jag Älskar Dig André Clarensius och jag är så sjukt
glad över att det idag är Du & Jag och har varit det nu i tre underbara månader <3
Jag tänker på dig varje dag , och jag saknar dig otroligt..
Du är min <3

Postat av: Emelie

Efter det här kan ni typ klara vad som helst, tänk på det! :D / Emelie

2010-08-03 - 10:22:42
URL: http://elemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0