Bilder från Davi's Farmland igår :)

2010-08-12 - 19:18:39

Här kommer lite bilder av alla jag tog igår :)
På Staketen runt alla djuren fanns det en lite plast-sak
i antingen Rött, Gult eller Grönt , det visade hur
vänliga & farliga de olika djuren var.


haha världens fulaste djur?




fula tjocka illa-luktande grisar


haha riktigt stoooor (och lika ful) tjur


FRIA getter , juäki!


Ännu mer fria djur, dock var detta (dalmatin)-lamm jätte gulligt :)


UUUUUUURK


Bradley KLAPPADE ormen :o!!
där fanns även en liten "lada" full med äckel päckel terarium-djur
med bla. spindlar så jag gick inte en NÄRA ladan ... va inte heller nära
denna ormen, bilden är jäääääääätte mycket inzoomad för att få en bra bild :p


Dylan gillade de farliga äckliga grisarna


Dylan tyckte om att klappa lammet (som för övrigt luktade möög)


Moo Moo var på besök ?


Stackars Bradley blev rädd för Moo Moo


VÄRLDENS FULASTE HÖNOR !!!!


Såg en tjej med en mus en bit bort (inzoomad bild) så såg
hon att jag fotade henne så kom hon fram till mig .....
och jag blev LIV RÄDD . . .

men såg sen att den inte var så stor och farlig (a)

Påvägen hem så märkte jag att Amerika har
världens fulaste motorcykel-hjälmar haha !!


Postat av: Peter

Verkar som om att de har många fula saker därborta :)

2010-08-12 - 20:52:59
Postat av: VANESSA SVARAR

hahahaha ja verkligen :p förutom kläder :D

2010-08-12 - 23:13:55
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0