Diner a la Vanessa style :)

2010-08-10 - 02:21:29

KLICKA --> HÄR <--

Sååååå :D nu har vi nyss ätit Diner a la Vanessa style haha :p Ylva bestämde sig för att göra kyckling med parmesan+carlig powder+Italian mix -marinad och stekta potatis bitar till det :) Dylan behövde äta så Ylva började ge han lite banan och jag var hungrig så jag fortsatte med maten och gjorde till och med klart det haha , och det sjukaste är att det blev gott haha :D
Så vi käkade maten och nu ligger jag i min säng , bara för er skull haha så att ni har något att läsa imorgon när ni stiger upp haha (a)
dock är jag jäkligt uttråkad nu , funderar på att gå upp och titta tv like usual eller om jag ska stanna här ... ? tror det är mest socialt att jag smiter upp där uppe haha :D


miss my puppy :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0