Efter en liten runda :)

2010-08-02 - 22:27:55

Tog på mig klackarna och satte Dylan i vagnen sen begav vi oss mot centrat i närheten :) Gick inom 7eleven för lite choklad och Sprite (a) och bara gick runt lite :) När mina fötter började värka, imed det är mycket uppförs/nerförs backar här, så bestämde jag mig för att röra oss hemåt :)
Folket här i Woburn är jätte trevliga :) hälsar, stannar för att prata och håller dörrar för en , jätte trevlig lite stad :)
När vi kom hem så blev det lite mat för Dylan , och massa knappande på TVn så nu vet jag inte hur jag får den att fungera haha (A) men nu sover han så sött :) Närsom kommer Ryan hem , och Ylva kommer runt 5 tiden :)
Vet inte vad som händer idag , antagligen bara äta och sega hemma haha :P Börjar dansa & gymma antingen imorgon eller nästa vecka :) vi får se , för ska fixa med kortet på YMCA först :)


gammal bild
Postat av: Peter

YMCA?? Det var en bra låt på 80-talet med Village People. Coolt :)

2010-08-03 - 01:02:47
Postat av: VANESSA SVARAR

haha gymmets namn ju :p!

2010-08-03 - 02:24:12
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0