en nyvaken dansande unge haha

2010-08-09 - 17:36:32

Haha ja jag skrev innna att jag skulle gå 10 , men när Dylan sov och jag satt här fick jag för mig att jag skulle gå 11 , så tjugo över 10 började jag göra vid mig och då såg jag på lappen att det stor 10.30am haha så det missade lilla jag haha :P
hahahah Dylan låg och sov och snarkade som fasen , sen helt plötsligt sätter han sig upp riiiktigt fort och börjar dansa till "Bedrock" som spelades på min spotify-lista just då , haha såg riktigt roligt ut med en nyvaken unge som sitter och dansar haha fan att man inte filmade det lixom hahaha :D

nu orkar jag inte sitta här hemma , vill inte tänka mer ... så nu sättar jag Dylan i sin vagn sen går jag , ingen aning om var jag ska gå , men här ska jag inte sitta och tänka ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0