En trevlig dag med trevlig lunch och trevligt sällskap :)!

2010-08-06 - 19:53:02

Hejhej!
hann inte skriva imorse , eller jo jag hann men pratade med älskligen hela morgonen så tänkte inte alls på att blogga :p
Gick och la mig ganska tidigt igår men somnade inte förens vid 12 kanske :o
vaknade idag 10 i 8 av att Ylva väckte mig , låg kvar en ltien stund sen klädde jag på mig och gick upp :) åt lite och så , sen runt 9 somnade Dylan och då pratade jag med älsklingen :) Dylan vaknade vid 10 igen , och pratade med mamma en stund sen med :) tjugo i 11 kom Ryans mamma Michele hit , för vi skulle på lunch :) Vi satt här hemma och pratade lite undertiden jag klädde på Dylan och så :) Sen kom Dylans faster Kristin och kusin Bradley med , och lite efter 11 kom kusin Allie med :) vi satte oss i två bilar och körde till Cambrugde (stavning?) för att luncha :)
Stället de pratade om hade semesterstängt så vi satte oss på något Grekiskt ställe för att luncha :) jag beställde in en Chicken kebab med frech fries haha :p men det visade sig vara kycklingspett med ris , och pommes bredvid haha ? helt felbeställt men men , Bradley och Dylan käkade riset och jag det andra :) Snälla Michele bjöd på lunchen och vi satt där i kanske 1 - 1 och en halv timme och hade det jätte trevligt :) trevlig släkt Ryan har , kan jag verklige säga :)
Efter det så åkte vi hemåt och Dylan somnade i bilen så han vaknade nyss och tittar på barnprogram så jag har möjlighet att blogga haha (a)

Vet inte alls vad som händer idag faktiskt , men på måndag blir det att gå till WHOLE FOODS för de har något för barn halv 12 på förmiddagen och jag fick ett presentkort där på 100dollar av Michele :) Fick även min "lön" för dessa två veckorna idag , 330dollar :) bara att tacka och buga :)
Sen på tisdag ska jag träffa Micehele, Kristin och Bradley igen och gå på något Zoo , sen på onsdag ska vi göra något annat inne i Boston :) Roligt att planera upp lite så man inte bara sitter hemma och har det tråkigt och saknar alla hemma föööööör mycket :)

Dylan på Grekiska stället :)



Dylan & Bradley :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0